Sunday 10 December 2017

Forex renko charts fx trading system download


Renko Bounce Trade Dołączył do sierpnia 2017 Status: Working. 1,597 Posty Niewidzialny Jestem wielkim fanem wykresów Renko. W tym wątku chciałbym podzielić się moim wskaźnikiem (dla platformy MT4) i systemem handlu, który do tej pory pracował dla mnie. Jak utworzyć wykres Renko: 1. Pobierz MathTrader7RenkoChartCreator. ex4 z załączników i skopiuj go do swojego folderu ltExpertsgt. 2. Włącz importowanie DLL w menu Opcje. 3. Odśwież okno nawigatora platform MT4 (lub uruchom ponownie MT4). 4. Otwórz tabelę M1 (np. EURUSD, M1) i dołącz powyższy EA do wykresu. 5. Z menu ltfilegt wybierz polecenie ltOpen Offlinegt i wybierz wykres (EURUSD, M2). Uwaga: Jeśli zobaczysz kilka pasków Renko na wykresie M2, zamknij wszystkie wykresy, otwórz wykres M5 lub M15, dołącz do niego EA. Powodem jest to, że niektórzy brokerzy dostarczają bardzo ograniczoną liczbę słupków M1 na swoich wykresach. Jak zainstalować wskaźnik: 1. Pobierz MathTrader7ATRBands. ex4 z załączników i skopiuj go do swojego folderu ltIndicatorsgt. 2. Odśwież okno nawigatora platform MT4 (lub uruchom ponownie MT4). 3. Dołącz wskaźnik do wykresu Renko pozostaw domyślne ustawienia wprowadzania. Zasady wjazdu: KUP: Jeśli niedźwiedzi klocek Renko przecina dolne pasmo wskaźników lub zamyka się poniżej dolnego pasma. a następna cegła Renko jest zwyżkowa. otwórz pozycję KUPUJ, ustaw poziom 3 cegły stoploss plus rozstaw z punktem wejścia. SPRZEDAJ: Jeśli zwyżkujący korpus cegły Renko przecina górny pasek wskaźników lub zamyka się nad górnym paskiem. a następna cegła Renko jest niedźwiedzią. otwórz pozycję SPRZEDAJĄCĄ, ustaw poziom 3 cegły stoploss plus rozstaw z punktem wejścia. Zasady wyjścia: 1. Jeśli pozycja jest w zyskach, wyjdź po pierwszej przeciwnej cegle Renkos. 2. Jeżeli przeciwległa cegła Renkos wygląda tak, że pozycja jest zerwana, istnieją dwie strategie wyjścia w zależności od twoich preferencji: 2.1. Agresywny: Nie wychodź Zaczekaj, aż cena wróci do pozycji sprzyjającej i wyjdź zgodnie z zasadą wyjścia (1). 2.2. Konserwatywny: Wyjdź na breakeven. Załączony obraz (kliknij, aby powiększyć) Uwaga1: Opracowano wiele metod handlu wykresami Renko. W ForexFactory można znaleźć kilka takich systemów: 1. Handel oparty na punktach przegubowych: forexfactoryshowthread. phpt199285 2. Handel oparty na pakiecie wskaźników (system RENKO z Mihailo): forexfactoryshowthread. phpt322817 3. Renko Ashi Trading System: forexfactorysththread. phpt237979 4. Handel cenami z RENKO: forexfactorysearch. p. 3231467amppage2 5. Handel oparty na breakoutach linii trendów: forexfactoryshowthread. phpp7758657 6. Jednak nie widziałem ani nie słyszałem o systemie transakcyjnym Renko opartym na pasmach średniego True Range (ATR). Pomysł ten przyszedł mi do głowy, gdy studiowałem wskaźnik ATR: Bary mają taką samą wielkość ciała na wykresie Renko Zachęciło mnie to do wdrożenia wskaźnika ATRB, aby ocenić jego wydajność w handlu Wykresy Renko, reguły wejścia są zapożyczone ze strategii Bolinger Bands, chociaż . Uwaga 2: Handluję tylko parami o dużym spreadie, takimi jak EURUSD. USDJPY. AUDUSD. USDCAD. EURGBP i GBPUSD podczas sesji w Londynie, gdzie prawdopodobieństwo wystąpienia trendu jest wyższe niż w przypadku innych sesji. Głównym powodem jest to, że dowiedziałem się, że sygnał wejściowy może być bardzo opłacalny, jeśli istnieje tendencja na rynku. Uwaga 3: Moim ostatecznym celem jest rozwinięcie EA z tej strategii. I każdy nowy pomysł ulepszenia strategii będzie bardzo mile widziany :-) ---- Aktualizacja 2018-08-08 ------------------------- -------------------------- Wersja 1.30 EA wydana. W tej wersji dodano dwa przyciski do wykresu. Przycisk zamyka obecny otwarty handel, a drugi wyłącza EA. Te dwa przyciski są zaimplementowane w celu ręcznego pominięcia wiadomości o dużym wpływie. MathTrader7RenkoBTEA. ex4 142 KB 375 pliki do pobrania Wgrany 8 sierpnia 2018 15:17 ---- Aktualizacja 2018-07-30 ------------------------- -------------------------- Wydanie wersji 1.20 EA. W tej wersji zaimplementowano funkcję stopu końcowego. ---- Aktualizacja 2018-07-26 ---------------------------------------- ----------- Wydano wersję 1.10 EA. W tej wersji dodano czas dodania filtra transakcyjnego. ---- Aktualizacja 2018-07-26 ---------------------------------------- ----------- Wersja 1.00 EA, która handluje na podstawie opublikowanych wpisów. Ta wersja EA działa tylko w wersji non-gap wykresów Renko (można użyć MathTrader7RenkoChartCreatorEA). ---- Aktualizacja 2017-12-24 ---------------------------------------- ----------- MathTrader7ATRBandswithAlerts to nowa wersja wskaźnika, który powiadamia użytkownika za każdym razem, gdy spełnione są reguły wejścia. Możesz włączyć alerty, powiadomienia e-mail i urządzenia mobilne. Życzę ci dobrze ze swoją nicią, ale nie ma nic nowego w tej strategii baru renko. Istniało już od bardzo dawna. Prawidłowo zastosowane to i dobrze służyło wielu traderom. Czy twój pomysł na ten wątek rozszerza się na ideę renko z terminowymi strategiami wejścia i wyjścia Innymi słowy będziesz dodawać lub ulepszać tę metodę, gdy wątek się rozwija lub pozostanie takim, jakim parami będziesz handlować Tylko UE lub inni W jaki sposób będziesz identyfikował się i handlujesz na rynku, w którym widzę ten wątek, jako potencjalnie użyteczny, stąd powód moich pytań. Opanuj swój umysł, a następnie opanuj swoje transakcje Moim zdaniem twoja strategia to rodzaj przełomu, który interesuje mnie nie tylko na wykresach Renko, ale także na normalnych wykresach słupkowych. Jednak dużym problemem związanym ze strategią przełamywania jest fałszywy przełom, który może wystąpić wiele razy na rynku o różnym zasięgu. Jeśli korzystasz już z tego systemu przez jakiś czas, poinformuj nas o tym, jakie są dotychczasowe wyniki. testowałem to przez jakiś czas w połączeniu z metodą podobieństwa podobieństwa. ale będę testować go dla baru renko i poinformować Cię o wyniku Rezonans Power System Mam nadzieję, że wszystko jest w porządku z wami wszystkimi. Ważna uwaga: nie jest to program Get-Quick-Rich-Overnight ani jego strategia, która może sprawić, że będziesz bogaty w krótkim czasie. Chciałbym również wyjaśnić, że nie ma Świętego Graala, nie sądzę, że nawet istnieje. Jedynym kluczem jest handel z dyscypliną iz dobrym planem MM, jeśli chce się utrzymać na rynku Forex przez długi czas. System jest usuwany od teraz z pewnych powodów, jeśli jesteś zainteresowany RPS, PM me, dam ci nazwę grupy, którą otworzyłem dla RPS, ale lepiej jest grać z twoim szczęściem z innym systemem, takim jak Mihailo system itp. Nie obchodzi mnie, czy wątek przeniesie się do systemów komercyjnych lub gdziekolwiek indziej. Nie będę już nic udostępniać w Miejscach publicznych. Drzwi są nadal otwarte dla tych, którzy są bardzo zainteresowani R. P.S. Mogą mnie poprowadzić, a ja pokażę im drogę. Usunąłem ankietę również z tego wątku. Powodzenia i życzymy rentownych transakcji. PrinceWahaj Hello Guys, mam nadzieję, że wszystko jest w porządku z wami wszystkimi. (Po pierwsze, chciałbym podziękować Nickowi aka mr. nims, aby wprowadzić mnie do Renko Trading, a następnie w końcu znalazłem coś interesującego, z którym wszyscy możemy zarobić przyzwoitą ilość pipsów i oczywiście, Pieniądze) Ważna uwaga: To nie jest Get - Szybki-Rich-Overnight i jego strategia, która może sprawić, że będziesz bogaty w krótkim czasie. Chciałbym również wyjaśnić, że nie ma Świętego Graala, nie sądzę, że nawet istnieje. Jedynym kluczem jest handel z dyscypliną iz dobrym planem MM, jeśli chce się utrzymać na rynku Forex. Załącz swój szablon jako osobny plik. Dziękujemy Dołączył (a) Aug 2007 Status: Członek 1,607 Posty Hi - Guys - Lets stick with wahaj system - Właśnie dodałem kilka narzędzi - jeśli to może być pomocne. Jeśli zauważysz, że nadal mam jego dane na mojej mapie - aby obserwować wszelkie wspólne przyczyny, które mogą być pomocne. Jeśli chodzi o moje zasady dotyczące wykresów - powyżej i poniżej pasma Keltnera i histo muszą dotykać poziomu 2 - możesz edytować histo i dodać 2 -2 poziomy. Czekam, aż świeca się zamknie, aby uniknąć problemów związanych z malowaniem - jestem pewien, że są inne nieodmalujące się - histo, które zrobi tę samą sztuczkę. Ważne, aby było proste i podążaj za nim za każdym razem, gdy wygrasz 70-80 czasu. Zaczekaj, gra. to może być zautomatyzowane, więc nie siedź cały dzień. uwaga - problem z pasmami zakresu i kreskami renko ---- wykres 1min jest bałagan przez większość czasu ze względu na przerwy - za każdym razem, gdy przerwa na wykresie 1min zepsuł pasek zakresu i bary renko - więc nie zauważysz 2 wykres renko brokerów będzie wyglądał tak samo. Jeśli nie ma luki, najlepiej jest użyć pasków renko i zakres. Dopóki tego nie naprawimy, musimy z tym żyć. Jednym ze sposobów na obniżenie poziomu wyświetlania wykresu 247 - i przewiń z powrotem na 1 minutę, a następnie zastosuj eksperta renko. Tak, to 15 rozmiarów pudełek Załączony obraz (kliknij, aby powiększyć) W ciągu ostatnich 10 lat wydałem dosłownie 1000 i 1000 na różne systemy handlu forex. NIE musisz wydawać kolejnego grosza na ciężko zarobione pieniądze po tym, jak dostałeś się do mojego systemu Forex Renko Charts FX Trading System W końcu opracowałem system handlu Forex, który pozwoli Ci i KAŻDEMU, którzy podążają za moimi prostymi metodami handlu, aby dowiedzieć się jak Do handlu na rynku Forex z zerowymi wskaźnikami Tak, powiedziałem ZERO WSKAŹNIKI Osobiście stworzyłem i zaprojektowałem ten ekskluzywny system handlu forex. Moja metoda handlowania na Forex jest w pełni regulowana, aby dopasować się do każdego rodzaju handlarza na rynku Forex. Mogę pomóc w opracowaniu niestandardowego podejścia do handlu, aby dopasować swoją osobowość handlową za pomocą mojego Forex Renko Charts FX Trading System. Jeśli jesteś zmęczony jednym rozmiarem pasuje do wszystkich systemów handlu forex. Czytaj dalej. Pracowałem z setkami handlowców na rynku Forex. Większość przedsiębiorców zawodzi z dwóch powodów: 1. brak im przewagi handlowej lub rentownego systemu transakcyjnego 2. brak im dyscypliny Czy masz dyscyplinę, aby nauczyć się prostego, ale skutecznego systemu handlu forex Jeśli tak, kliknij przycisk KUP TERAZ, aby ZAKUP TERAZ wkrótce po otrzymaniu płatności kartą kredytową lub PayPal otrzymasz link INSTANT DOWNLOAD. Być może jesteś nowiutkim na rynku Forex Lub od kilku lat handlujesz Forex Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, czy doświadczonym graczem na rynku Forex, mój Forex Renko Charts FX Trading System jest prosty i łatwy do naśladowania. Spójrz na następujące 2 zdjęcia: wykres 1 - normalny wykres wykresu świecowego 2 - wykres forex renko Wykres, który wygląda łatwiejszy do handlu Oba wykresy przedstawiają te same informacje, co para walut USDCAD od środy 24, 2017 do piątku 26 sierpnia 2017. Zadaj sobie następujące pytanie: Gdzie mogę wejść i wyjść z transakcji na wykresie 1 My Forex Renko Charts FX Trading System nauczy Cię i przedstawi bardzo konkretną konfigurację zarówno dla transakcji kupna, jak i sprzedaży. Te specyficzne ustawienia wykorzystują OBU czerwone i zielone paski renko. Możesz wymienić Dowolną parę walut, DOWOLNE ramy czasowe, DOWOLNĄ godzinę doby. wykres 3 - wykres świecowy z MACD Jak widać na wykresie 3 z zastosowanym domyślnym MACD, zwrotnice MACD w żółtych kółkach występują PO wielkim ruchu w górę lub w dół w cenie. W rzeczywistości żółte kółka na wykresie cenowym reprezentują bardziej prawdopodobny wpis w handlu, jeśli polegać na crossoverach MACD w celu wprowadzenia do handlu. Po prostu brakuje większości dużych ruchów cenowych. Zwroty MACD są opóźnionym wskaźnikiem. Więc musisz zadać sobie jedno pytanie w tym scenariuszu. PYTANIE: Gdzie powinienem umieścić mój Stop Loss i jak BIG musiałby być, żeby logicznie rozumieć na wykresach, gdybym chciał umieścić transakcję ZATRZYMAJ WSKAŹNIKI LAGGINGU STOP za pomocą wskaźników LAGGING Jak działa mój Forex Renko Charts FX Trading System sprawić, aby handel forex był prostszy dla Ciebie. Uczę was własnych ustawień i konfiguracji sprzedaży za pomocą tylko wykresów renko. Wskaźniki zerowe Sygnał kupna lub sprzedaży jest reprezentowany przez określoną sekwencję OBU czerwonych i zielonych pasków renko. NIE możesz automatycznie założyć, że każda zielona skrzynka jest sygnałem kupna lub każda czerwona skrzynka jest sygnałem sprzedaży. Moje Forex Renko Charts FX Trading System rozwiązuje ten problem Pokazuje i uczy bardzo specyficzną kombinację OBU czerwonych i zielonych pasków renko dla ZARÓWNO za sygnał kupna i sygnał sprzedaży. Poznasz kontekst korzystania z tych pasków Renko na rynku forex razem, aby znaleźć możliwości handlu forex. Używam wyraźnie ilustrowanych pełnokolorowych zdjęć z bardzo opisowym tekstem. Pokażę ci, które rozmiary bary reno, i która ramka czasu działa najlepiej dla 3 różnych typów handlowców forex Skalpers, Swing Traders i Handlowcy pozycji. My Forex Renko Charts FX Trading System jest dobrze napisany i pozwoli każdemu zacząć pracę JAK NAJSZYBCIEJ Zajmie ci to 15 minut, aby przeczytać moją pełną wersję kolorystyczną, a kolejne 15 minut, aby pobrać amp, zainstalować platformę transakcyjną Renko (jeśli twój obecny broker nie obsługa wykresów renko) Istnieje wiele platform transakcyjnych, które obsługują paski renko, więc obecny broker może już je wspierać. Jeśli jednak nie, niektóre z bardziej popularnych to TeleTrader, Ninja Trader i MT4. Pamiętaj, że zapewniam ci kompletną strategię renko, ale nie będę w stanie obsługiwać wszystkich różnych platform transakcyjnych, więc jeśli masz pytanie związane z platformą do konfigurowania wykresów, musisz skontaktować się z pomocą techniczną dla tej platformy transakcyjnej. WIĘC, czy myślisz, że MOŻESZ spędzić 30 minut na nauce mojego Forex Renko Charts FX Trading System Kliknij przycisk KUP TERAZ, aby ZAKUP TERAZ Jak tylko otrzymam twoją płatność za pośrednictwem PayPal lub karty kredytowej, będziesz mógł natychmiast pobrać moje wykresy Forex Renko System handlu walutami

No comments:

Post a Comment