Saturday 16 December 2017

Kalkulator zarządzania ryzykiem wolnym od forex


Darmowy kalkulator rozmiarów pozycji ryzyka walutowego Jeśli istnieją dwie zasady handlu, które ignoruje większość podmiotów gospodarczych, jest to zarządzanie ryzykiem i właściwe określanie pozycji. W trakcie wielu transakcji, nawet przy solidnej strategii, wydajność będzie ucierpiała, jeśli nie zostanie wdrożona odpowiednia wielkość pozycji. Teraz, za pomocą Aspen Trading Groups FX Risk Position Calculator, możesz od razu określić prawidłową liczbę partii na Forex, które chcesz wymienić za każdym razem, jednocześnie znając całkowitą ekspozycję na ryzyko jako procent twojego portfela. Wystarczy, że wpłacisz kapitał startowy, kwotę, którą chcesz zaryzykować za handel, jako procent twojego kapitału i ceny za stop loss. Natychmiast wyniki zostaną wyświetlone. Dlaczego muszę dostosować mój rozmiar pozycji, zwykle wymieniam tę samą kwotę za każdym razem, gdy Twoje wyniki będą się znacznie różnić, na lepsze lub na gorsze, jeśli nie ryzykujesz stałej kwoty na każdą transakcję. Jeśli transakcja ma dużą stratę na stopie i handlujesz tą samą wielkością, co w przypadku, gdyby strata na stopę była znacznie mniejsza, kwota ponoszonego ryzyka znacznie wzrasta. Spójrzmy na przykład. Dobrym przykładem jest próbkowanie 100 transakcji z naszej usługi FX Alert. Trader A przejął wszystkie 100 transakcji i dostosował wielkość każdej transakcji, aby zaryzykować mniej więcej 1,5 swojego konta w stosunku do Tradera B, który sprzedał 5 pakietów FX-mini. Opierając się na początkowym kapitale w wysokości 20 000, spójrz na różnicę: Te same transakcje drastycznie różnią się od wyników. Kliknij tutaj, aby wyświetlić zrzut ekranu kalkulatora Uwaga: Wartości pip można aktualizować, wprowadzając je do kalkulatora. Position SizeRisk Calculator Super prosty wskaźnik pojawi się w lewym górnym rogu wykresów. Obliczy on wielkość partii w oparciu o SL, którą umieściłeś, obliczoną według której pary wskaźnik jest włączony. Będzie obliczać na podstawie twojego bieżącego salda i pary cudzysłowu (druga waluta w parze). Są tylko dwa wejścia w tym bardzo prostym - niskim wskaźniku zapotrzebowania na komórki mózgowe. Po prostu przeciągnij go do folderu wskaźników. Witam wszystkich. Widziałem kilka automatycznych kalkulatorów ryzyka dla platformy MT4. Ale wydaje się, że działają tylko wtedy, gdy: A) Twoje konto znajduje się w USD B) Patrzysz na pary USD Czy istnieje sposób, w jaki można zaprojektować wskaźnik, który dokładnie dałby procent ryzyka dla pary, nawet jeśli był to CADJPY i konto (tak jak moje) jest w AUD Z góry dziękuję za opinię Wypróbuj te, zobacz, jakie liczby wymyślisz i zgłoś się JAK NAJBARDZIEJ Erebus Po pierwsze dziękuję za pomoc w tej sprawie. Im przy użyciu komputera Mac (poza WINE) i jego trudne do importowania (naprawdę hit i miss - próbując przez ostatnie pół godziny) pliki. ex4. Czy możesz przesłać pliki. mq4, skompilowany skrypt Następnie mogę po prostu skopiować go z edytora tekstów i zaimportować go bezpośrednio. W końcu właśnie dostałem pliki do systemu, ale nie uruchomię ich. Wielkie dzięki. Przepraszam, to wszystko, co mam, są zamknięte lub cokolwiek jest właściwe dla tych plików. Poważnie, czy nie istnieje program, w którym można uruchamiać programy Windows wewnątrz, lub jak o podwójnym uruchamianiu z systematycznym planem handlowym nie musisz wiedzieć, co każda para zrobi Lol. Wiem dobrze. Mam zamiar wypróbować je na moim wypalonym starym laptopie, zobaczyć, czy działają na to - Jeśli nie Zły spróbować ponownie, aby je na tym komputerze Mac. (Grr ..) Jeszcze raz dziękuję. Będę w kontakcie Hej Hwa i ja też BYŁEM z Wina. Wywołało to dla mnie problemy i myślałem, że to mój komputer Mac, ale nie był on wystarczająco niezawodny, by umieszczać transakcje, czasem zamykać laptopa. Ja też za to zapłaciłem, ale zgadnij, że to jedna z tych rzeczy. Czy próbowałeś CROSSOVER - warto pobrać demo i uruchomić go, aby uruchomić system Windows. Kupię ten, nadal używam wersji demo na kilka dni. Jest niezawodny i szybki, a zamówienia można składać. Mam go uruchomić, a ja nie jestem techie Jestem trochę zwolniony czytać twój post. Money Management Calculator Jestem nowy w handlu, ale mam wiele godzin na czytanie tego forum i porady profesjonalistów. Pierwszą i najbardziej zestresowaną radą każdego z profesjonalistów jest Money Management. W przypadku Diallist istnieje szczególny wątek, który zawiera obliczenia dotyczące liczby bloków, które należy kupić przy określonym ryzyku związanym z kontem. Nie uważam tych obliczeń za trudne pod każdym względem, ale widzę, gdzie nowi ludzie skracają ten krok. Dlatego zrobiłem prosty, ale przydatny kalkulator dla siebie i mojej żony (nie ufam jej, aby obliczyć ocenę ryzyka). Jeśli są jakieś błędy w tym kalkulatorze, proszę powiedz mi, a naprawię to. Więc jeśli ktokolwiek chciałby z niego skorzystać, załączyłem go do tego postu. Zrobiłem to w programie Excel, a każdy bez programu Excel może pobrać OpenOffice (darmowy klon Office z Sun Microsystems). Poza tym byłoby fajnie mieć forum poświęcone narzędziom forex. Kalkulatory, szablony MT4, macierze MT4 itp. Dzięki za wspaniałe forum, uczę się tony. W tej chwili kupujesz konto demo, ale mam nadzieję, że wkrótce zaczniesz konto mini. Załączony jest plik zip zarówno w wersji Excel, jak i wersji open office dla zainteresowanych. Dołączył w lutym 2007 Status: Członek 28 Postów Dołączony jest plik zip z wersją Excel i Open Office dla zainteresowanych. Jestem nowy w handlu, ale poświęciłem wiele godzin na czytanie tego forum i porady profesjonalistów. Pierwszą i najbardziej zestresowaną radą każdego z profesjonalistów jest Money Management. W przypadku Diallist istnieje szczególny wątek, który zawiera obliczenia dotyczące liczby bloków, które należy kupić przy określonym ryzyku związanym z kontem. Nie uważam tych obliczeń za trudne pod każdym względem, ale widzę, gdzie nowi ludzie skracają ten krok. Dlatego zrobiłem prosty, ale przydatny kalkulator dla siebie i mojej żony (nie ufam jej, aby obliczyć ocenę ryzyka). Jeśli są jakieś błędy w tym kalkulatorze, proszę powiedz mi, a naprawię to. Więc jeśli ktokolwiek chciałby z niego skorzystać, załączyłem go do tego postu. Zrobiłem to w programie Excel, a każdy bez programu Excel może pobrać OpenOffice (darmowy klon Office z Sun Microsystems). Poza tym byłoby fajnie mieć forum poświęcone narzędziom forex. Kalkulatory, szablony MT4, macierze MT4 itp. Dzięki za wspaniałe forum, uczę się tony. W tej chwili kupujesz konto demo, ale mam nadzieję, że wkrótce zaczniesz konto mini. być może przegapiłeś jego poradę, aby zacząć od konta mikro. Zaletą jest to, że możesz handlować mniejszymi partiami w sposób bardziej precyzyjny, a tym samym łatwiej korzystać z 1 konta na ryzyko w transakcjach. Jestem pewien, że Twój arkusz kalkulacyjny zostanie doceniony i witamy w FF, więc być może przegapiłeś jego poradę, aby zacząć od konta mikro. Zaletą jest to, że możesz handlować mniejszymi partiami w sposób bardziej precyzyjny, a tym samym łatwiej korzystać z 1 konta na ryzyko w transakcjach. Jestem pewien, że Twój arkusz kalkulacyjny zostanie doceniony i witamy w FF. Otwieram konto Mini z Interbank FX. Z Interbank FX masz opcje Standard i Mini. Z kontem Mini można kupić 0,10 lota (1000 lotów). Jest to odpowiednik konta Micro. Miałem o wiele więcej maszyn do pisania, jako że potraktowałem twoją nić jako bardzo negatywną, a także rażąco kwestionując moje umiejętności inteligencji i czytania ze zrozumieniem. Ze względu na argument zakładam, że po prostu czytam twoją odpowiedź niepoprawnie. Jeśli spojrzysz na arkusz kalkulacyjny, uważam, że ostatnia wartość to równowartość 300 kont. Właśnie z tego zaczynamy z wielu powodów. Moja żona i ja otworzymy konto i zobaczymy, czy to dla nas. Korzystając z właściwego zarządzania pieniędzmi (2 na transakcję), odpowiednich przystanków i podążając za systemem, który demonstrowaliśmy od jakiegoś czasu, teraz warto zainwestować 600 inwestycji, aby sprawdzić, czy jest to dla jednego lub dla obu z nas. Z kontem demo w Interbank FX, używając dokładnych liczb jak powyżej, uśrednialiśmy około 500 pipsów miesięcznie, używając jednego z prostych systemów MA na tym forum. Rozumiem całkowicie, że handel demo i handel na żywo są inne, ale mamy nadzieję na średnio 250 pipsów na miesiąc. To może być zbyt optymistyczne, ale potrzebujesz celu. Biorąc pod uwagę ten cel, plan jest następujący. - Deposit 300 na każdym koncie. - Resetować ocenę ryzyka w każdym tygodniu (jeśli na początku tygodnia na koncie jest 300, to 2 ryzyko to 6, kupujemy 2 części (0,10) za każdy handel w tym tygodniu wygrywa lub przegrywa. Ponownie oceniamy nasze saldo na koncie i odpowiednio dostosowujemy, ponieważ nie planujemy dnia handlowego na rachunku, z naszego ograniczonego doświadczenia wynika, że ​​nie będzie więcej niż 10 transakcji tygodniowo, nawet jeśli wszystkie 10 trafień zatrzyma się, tylko w dół 20. Nie jestem pewien, jak to brzmi dla profesjonalistów, ale brzmi całkiem rozsądnie i skutecznie dla mnie.-Każdy miesiąc wpłacić 300 na konto. Jeśli cel 250 pipsów na miesiąc się uda (20 wzrost kapitału z 2 ryzyko), będziemy mieć zdeponowane 3600 na każdym koncie, każde konto będzie warte około 14 250. Moje obawy są następujące: - Czy ryzyko dla 2 kont jest duże, czy powinienem być na poziomie 1. Pierwsze transakcje miałyby dźwignię 6,67: 1 2 i powiedziano mi, żebym trzymał go poniżej 5: 1. - Jak 250 pipsów to rozsądne oczekiwanie Wiem, że ludzie na tym forum pset, kiedy mówisz o liczeniu pestek. Ale w moim przypadku wiem, że dokładny procent wzrostu, który reprezentuje moje ryzyko na handel, jest statyczny. 2. Założenie prawidłowe. Ci, którzy znają mnie lepiej, będą wiedzieć, że negatywność nie jest częścią mojego arsenału. Zwykle odpowiadam nowym członkom w duchu pomocy i zachęty. Więc zostaw to. Tak, 2 to za dużo, to był punkt mojej odpowiedzi na twój pierwszy post. Jeśli testowanie tej metody doprowadziło cię do przekonania, to dlaczego nie poświęciłeś wiele uwagi temu planowi i życzę ci dobrze. 2 to za dużo, ale z początkowym kapitałem 300 i przy użyciu .1 partii trudno byłoby handlować z niższym rikanem

No comments:

Post a Comment