Saturday 18 November 2017

Forex hsbc hk


HSBC Holdings (HSBA) 24022017 - 17:55 RNS Numer RNS: 8529X HSBC Holdings PLC 24 lutego 2017 r. HSBC HOLDINGS PLC 24 lutego 2017 r. Transakcja na akcjach własnych HSBC Holdings plc (Spółka) informuje, że kupiła do umorzenia następującą liczbę swoich akcje zwykłe o wartości 0,50 USD każda na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od Credit Suisse Securities (Europe) Limited (Credit Suis. 24022017 - 16:30 RNS Numer RNS: 8369X HSBC Holdings PLC 24 lutego 2017 r. HSBC Holdings plc została zawiadomiona w dniu 24 lutego 2017 r., że BlackRock, Inc wydała komunikat do Giełdy Papierów Wartościowych w Hong Kongu Limited w dniu 23 lutego 2017 r., Zgodnie z § 32.3 z Części XV Rozporządzenia w sprawie papierów wartościowych i kontraktów terminowych (rozdział 571). Aby zobaczyć ogłoszenie, kliknij tutaj: ww. 24022017 - 16:03 Interaktywny Inwestor To był prawdziwy szamotanina, ale niesamowite jest to, jak wpływowe mogą być niektóre typy Miast. Teraz Lee Wild039s najwyższy udział w przeszłości FIV 23022017 - 18:25 RNS Numer RNS: 7355X HSBC Holdings PLC 23 luty y 2017 HSBC HOLDINGS PLC 23 lutego 2017 Transakcja na akcjach własnych HSBC Holdings plc (Spółka) informuje, że kupiła do umorzenia następującą liczbę swoich akcji zwykłych o wartości 0,50 USD każda na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od Credit Suisse Securities (Europa) Limited (Credit Suis. 23022017 - 17:30 RNS Numer RNS: 7302X HSBC Holdings PLC 23 lutego 2017 r. HSBC Holdings plc został poinformowany w dniu 23 lutego 2017 r. O tym, że BlackRock, Inc wydało komunikat na giełdzie Hong Kong Limited w dniu 22 lutego 2017 r., Zgodnie z art. 324 części XV Rozporządzenia w sprawie papierów wartościowych i kontraktów terminowych (pozycja 571). Aby zobaczyć ogłoszenie, kliknij tutaj: ww. 23022017 - 17:20 Numer RNS RNS: 7309X HSBC Holdings PLC 23 lutego 2017 HSBC HOLDINGS PLC 23 lutego 2017 r. Powiadomienie o transakcjach osób pełniących obowiązki zarządcze 22 lutego 2017 r. Lord Evans z firmy Weardale zakupił 1.483 akcji zwykłych o wartości 0,50 USD po cenie 6,7413. W dniu 23 lutego 2017 r. John Flint sprzedał 138 888 akcji zwykłych o wartości 0,50 USD na 6 6241. F. 23022017 - 16:45 Numer RNS RNS: 7244X HSBC Holdings PLC 23 lutego 2017 HSBC Holdings plc 2018 Raport roczny na formularzu 20-F HSBC Holdings plc Raport roczny na formularzu 20-F za rok zakończony 31 grudnia 2018 r. Został złożony w Amerykańska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd i jest już dostępna na stronie internetowej Company039: hsbc. Dokument został submi. 23022017 - 12:44 Interaktywny inwestor Jak wczoraj Lloyds, binary options wzmocnił bilans i znacznie zwiększył zyski. Lee Wild omawia w. Informacje finansowe: HK Stocks HK Futures HK Opcje gwarantuje CBBCs Forex Gold Indeksy Hong Kong Indeksy światowe Shenzhen A-shares Shenzhen B-shares Shanghai A-shares Shanghai B-shares US Akcje użytkownika: Free Services Streaming Quotes Analiza techniczna Wykresy Wykres w czasie rzeczywistym Profil firmy Wiadomości z rynku Informacje dostarczone: Notowania Analiza techniczna Wykresy Ogłoszenia Profil firmy IPO Kalendarz rynku AI Blok Transakcje Badania Badania Raporty rynkowe Wiadomości rynkowe Notowania giełdowe: Wycena w czasie rzeczywistym Najnowszy cytat Wykres w czasie rzeczywistym Portfel w czasie rzeczywistym Top 20 Portfolio w dowolnym miejscu Doradztwo inwestycyjne Forex Quote Funds AASTOCKS Ltd, HKEx Information Services Limited, China Investment Information Services Limited, Shenzhen Securities Information Co. Ltd. Firma Interactive Data Corporation, jej podmioty stowarzyszone, ich źródła i dostawcy danych stron trzecich dokładają starań, aby zapewnić dokładność i niezawodność Podane informacje, ale nie gwarantują, że dokładność lub rzetelność i nie ponoszą żadnej odpowiedzialności (w przypadku czynu niedozwolonego lub kontraktu lub innej) za jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z jakichkolwiek nieścisłości lub pominięć. Ani AASTOCKS Ltd, HKEx Information Services Limited, China Investment Information Services Limited, Shenzhen Securities Information Co. Ltd. Interactive Data Corporation, ani ich podmioty stowarzyszone, ani ich Źródła, ani ich zewnętrzni dostawcy danych nie udzielają żadnych wyraźnych ani domniemanych gwarancji (w tym, bez ograniczeń, żadnych gwarancja lub sprzedaż lub przydatność do określonego celu lub zastosowania) w odniesieniu do Informacji. Ani AASTOCKS Ltd, HKEx Information Services Limited, China Investment Information Services Limited, Shenzhen Securities Information Co. Ltd. Interactive Data Corporation, ani ich podmioty stowarzyszone, ani ich Źródła, ani ich zewnętrzni dostawcy danych nie będą ponosić odpowiedzialności wobec Abonenta lub jakiejkolwiek innej strony za jakiekolwiek przerwy , niedokładność, błąd lub pominięcie, niezależnie od przyczyny, w Informacji lub za jakiekolwiek szkody (bezpośrednie lub pośrednie, wynikowe, karalne lub przykładowe) wynikające z jej użycia przez jakąkolwiek stronę. Informacje i zawartość zawarte w tej witrynie internetowej oparte są na analizie i interpretacjach publicznie dostępnych informacji uzyskanych ze źródeł uważanych za wiarygodne. Takie analizy i informacje nie zostały niezależnie zweryfikowane, a AASTOCKS Limited nie gwarantuje ich dokładności, kompletności, aktualności ani poprawności. Cytaty, wykresy, komentarze i oceny kupna na tej aplikacji powinny być traktowane jako referencje wyłącznie według własnego uznania. Przed zawarciem transakcji zabezpieczającej w oparciu o Informacje, należy skonsultować się ze swoim brokerem lub innym przedstawicielem finansowym, aby zweryfikować informacje o cenach. AASTOCKS Limited nie zabiega o żadną wizytę ani abonenta serwisu internetowego, aby wykonać jakąkolwiek transakcję. Wszelkie transakcje realizowane po komentarzach i ocenach kupna na tej aplikacji są podejmowane na własne ryzyko na własne konto. AASTOCKS Limited dostarcza informacji i usług na podstawie AS IS. Informacje i zawartość tej aplikacji mogą ulec zmianie bez powiadomienia. AASTOCKS Limited zastrzega sobie prawo, według własnego uznania, ale bez żadnych zobowiązań, do wprowadzania poprawek lub poprawiania błędów lub pominięć w dowolnej części tej witryny internetowej w dowolnym czasie. Odwiedzający subskrybent lub odwiedzający witrynę zgadza się nie reprodukować, retransmitować, rozpowszechniać, rozpowszechniać, rozpowszechniać, publikować, rozpowszechniać, sprzedawać lub komercyjnie wykorzystywać informacji i treści na tej aplikacji w jakikolwiek sposób bez wyraźnej pisemnej zgody AASTOCKS Limited. Inwestowanie i obrót akcjami, walutami i innymi papierami wartościowymi jest bardzo ryzykowne. AASTOCKS Limited zachęca do korzystania z zarządzania ryzykiem i narzędzi edukacyjnych na tej aplikacji. AASTOCKS Limited nie może i nie daje żadnej gwarancji, że obecne lub przyszłe komentarze i sygnały dotyczące zakupu na tej aplikacji będą opłacalne. AASTOCKS Limited nie może zagwarantować, a odwiedzający witrynę lub odwiedzający stronę internetową nie powinni zakładać, że przyszłe wyniki będą równe poprzedniej wydajności. AASTOCKS Limited może wskazywać na inne witryny, które mogą być interesujące dla subskrybenta lub odwiedzającego stronę internetową, ale dla których AASTOCKS Limited nie ponosi odpowiedzialności i zapewnia to jedynie jako usługę dla odwiedzającego subskrybenta lub użytkownika aplikacji. AASTOCKS Limited nie jest dostawcą usług platformy transakcyjnej i nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta lub osób trzecich za, w szczególności, za poprawność, jakość, dokładność, bezpieczeństwo, kompletność, niezawodność, wydajność, terminowość, ceny lub stała dostępność platformy transakcyjnej. AASTOCKS Limited nie reprezentuje ani nie popiera dokładności ani wiarygodności jakichkolwiek informacji, reklam lub treści zawartych, rozpowszechnianych lub łączonych, pobieranych lub dostępnych z dowolnej usługi w tej aplikacji. AASTOCKS Limited nie gwarantuje i nie gwarantuje jakości ani niezawodności żadnych produktów ani informacji zakupionych lub uzyskanych przez użytkownika w wyniku reklamy lub innych informacji wyświetlanych na tej aplikacji. Aby zapewnić Ci jak najwięcej i najlepsze możliwe informacje, AASTOCKS Limited zachowa odpowiednie rekordy tworzone automatycznie przez serwer podczas przeglądania lub uzyskiwania zapytań na temat tej aplikacji, w tym adresu IP urządzenia łączącego, lokalizacji geograficznej, informacji o urządzeniu, okres przeglądania, używane przeglądarki i przeglądane i wybrane dane itp. Partnerzy biznesowi AASTOCKS Limited mogą uzyskać dostęp do rekordów w odpowiedniej formie technologii do celów reklamowych. Copyright 2009 AASTOCKS Ltd. Wszelkie prawa zastrzeżone. HOLDINGS HSBC Witam ostatniej nocy, zgadzam się, że rynki są teraz niewygodnie wysokie i dlatego posiadam więcej gotówki niż zwykle. Ale nie jestem dobry w gotówce i czekam na korektę, która nie wykazuje żadnych oczywistych oznak materializacji. Oczywiście takie rzeczy często pojawiają się znikąd, ale zdecydowałem, że trzymanie się z dala od rynku tylko dlatego, że jest wysoki, nie jest dla mnie. Jeśli chodzi o HSBC i banki, znowu może masz rację i wszyscy idą do toalety. Ale moja lektura różni się od tej w następujący sposób: - a) Przed wynikami FY HSBA szło na gangbaty. Pod koniec ubiegłego roku oddałem go do wykupu, ale kiedy to się skończyło, kontynuowano trend wzrostowy. Najwyraźniej jest coś pozytywnego. b) Wyniki FY nie wyglądały dla mnie tak źle. Dochody nieco niższe, zysk niższy, ale w dużej mierze dzięki jednorazowym odpisom z tytułu utraty wartości. Kilka pozytywnych efektów, takich jak redukcja kosztów, redukcja aktywów ważonych ryzykiem, lepsze wskaźniki kapitałowe. Ale wyraźnie rynek się nie podobał. c) Wspominasz o innych wynikach banku, ale nie wspomniałeś o Lloyds czy binary options, gdzie wyniki były dobre. Standard Chartered powrócił do zysku, ale rynek nie polubił tego, ponieważ nie przywrócili dywidendy. A RBS był RBS i nie jest reprezentatywny dla niczego innego, ale nawet oni mieli pewne zalety - wydaje się, że mogli odłożyć na bok wystarczająco dużo, by zapłacić większość kary DOJ teraz. Myślę więc, że mogę teraz kupić więcej akcji preferencyjnych NWBD. d) W końcu wydaje mi się, że sentyment poprawia się w sektorze bankowym. Rosną stopy procentowe w USA i obietnice deregulacji będą pozytywne dla wszystkich dużych banków. Z pewnością twoja ocena jest wsparta przez ceny akcji w ciągu ostatnich kilku dni, ale znowu może to być po prostu firma manipulująca ceną scrip. Jeśli twoja ocena się spełni, to wyjdę na 635 bez większych szkód, ale teraz wciąż mam wrażenie, że jest bardziej prawdopodobne, że akcja wznowi swój trend wzrostowy wspierany przez ostatni buy-backu - ale może nie do czasu, gdy scrip fix okres się skończył. Jeśli to źle, to sobeit. Cóż, dziś zaktualizowałem swój arkusz kalkulacyjny, aby dokonać ostatniego wykupu. Bez niespodzianek, że pokazał około 70 milionów wydanych do tej pory, wprowadzi dzisiejsze liczby później i opublikuje wynik w ciągu weekendu. Pytanie jest dla ciebie Monty, kiedy to wybory na 4 pipsy. Czy to zawsze 4 tygodnie po exdiv lub co. Próbowałem patrzeć na HSBC, ale nie mogłem znaleźć niczego, co by mi odpowiedziało. Biorąc pod uwagę fakt, że wszystko idzie zgodnie z planem, obecny wykup potrwa tylko około 28 dni, przyszło mi do głowy, że być może zostało to stworzone specjalnie w celu uzyskania pożądanego rezultatu firmy pod względem znaczących wyborów w czwartym kwartale - i niewiele więcej. . zdrowe pieniądze Więc nic istotnego w twoim widoku poza opinią. Co jest w porządku, chociaż to wszystko, co jest. Teraz należy uważnie przyjrzeć się wycenom odkupu akcji przez Montys, Prefs i Eadwigs oraz temu, w jaki sposób przyczyniły się one do lepszego zrozumienia tego, co się tutaj dzieje. To może po prostu dać ci chwilę na zastanowienie. Masz rację, zwracając uwagę na makroekonomię, myślę, że to właśnie robiłeś. Teraz spoglądamy wstecz do marca zeszłego roku i widzimy liczbę plakatów, które odczytały to prawo z poprawy na rynkach wschodzących, zanim ktokolwiek przechylił to do umacniającego się dolara. Tak, to ma znaczenie. Krótko mówiąc, próbuję powiedzieć, że jest tu wiele przemyślanych opinii, na które warto zwrócić uwagę. Możesz zwrócić uwagę i nauczyć się. Wiem, że mam. sprzedawca ostatniej nocy zasadniczo rynek jest na wysokiej, mało dobrej wiadomości w wynikach hsbc, bazowych zysków płaskich i politycznych ostrzeżeń na ten rok, rozczarowujące wyniki Stan C amp rsb dojdą do ważyć na akcje banku, nie ma powodu, aby hsbc wykona ogólnemu rynkowi, nie rosną ani nie chodzą po dywidendzie. i wszyscy wydajecie się myśleć, że wkrótce pojawi się 700 p plus. nie wcześniej niż poniżej 600, a nawet blisko 500. kiedy ponownie napełnię moje buty Ciekawe, że wybrałeś na przykład dwuletni okres czasu: zainwestowałem w HSBA dla moich wnuków w swoje JISA wkrótce po głosowaniu referendum na poziomie około 445P za akcję, w tym opłaty. Dywidendy zostały oczywiście ponownie zainwestowane, a akcje pokazują teraz całkowity zysk w wysokości 63 procent od zamknięcia ostatniej nocy. Wczoraj wsadziłem kolejnego wnuka do HSBA na poziomie 653,10 p, o czym pisałem, a dziś dla innego wnuka w wieku 647,70P. z pewnością powinienem był poczekać wczoraj na biyt, ale jak już powiedziałem, akcje odrobiły skok tuż po czwartej, co spowodowało, że mój palec spustowy zareagował. Mam szczerą nadzieję, że jak mówisz, cytujcie Ekstremalne Wybory, do tego czasu wszystkie ptaki będą śpiewać na drzewach, a sp rozpocznie się od 7 razy. To mnie bardzo ucieszy i nie zrobi wnuczkom żadnej krzywdy. Mam nadzieję, że w ciągu weekendu nie będzie żadnych złych wieści, które mogłyby negatywnie wpłynąć na rynki, ale z liczbą despotów i despotów na całym świecie w tych dniach nigdy nie można powiedzieć. Gratulacje za twój miły zysk na HSBA, pound2 udział plus 40p dywidend na tym, co obliczyłem musi być nieco ponad 3000 akcji jest doskonała. Musiałeś wyprzedać się w podobnym dla mnie czasie najprawdopodobniej w styczniu 2017 r., Więc przegapiłam duży występ do 715, który miał miejsce później. Pewnie, że jesteś tak samo zirytowany jak ja. Próbowałem, ale nie udało mi się ustalić twojego punktu wejścia na 617 pensów za odkupienie. Prawdą jest, że przegrałeś z ostatnią dywidendą w wysokości 16 pensów, ale oferta podaży na HSBA jest bardzo mała, więc pomyślałbym, że powinieneś być w stanie odkupić bez strat za 640 (658 - 16 - trochę za prowizję i spread). Ale oczywiście czegoś brakuje. Gdyby to, co powiedziałeś było prawdą, byłoby dużym plusem dla inwestowania w kwotowanie i chwytanie (mój normalny sposób działania). Oczywiście wyprzedawanie i kupowanie przyciąga koszty transakcji i może to być bardzo znaczące w przypadku akcji z dużym spreadem (niektóre oferty mają rozkład ofert wynoszący od 2 do 4, więc nie chcesz ich kupować i sprzedawać). często). Ale na giełdzie, takiej jak HSBA, gdzie jej jedyne 0,1 pensów nie widzę, że te koszty to naprawdę wielka sprawa. Tak czy inaczej, jak mówiłem, oczywiście brakuje mi twojego punktu widzenia. Albo znowu mam błędne obliczenia. Kupiłem w 456, funta 115 000 - dostałem pełną divis lat, wyprzedane na 658, ale przed tym ostatnim divi. Aby wrócić i bez strat, w porównaniu do posiadania go i nie sprzedawania w pierwszej kolejności, muszę kupić za mniej niż 617. Punkt wejścia 617. Jeśli stracę kolejną dywidendę, punkt wejścia będzie jeszcze niższy. Kupowanie za dowolną cenę powyżej 617 jest gorsze niż posiadanie go w pierwszej kolejności. Dla tych, którzy kupili mniej niż 1550 funtów, cena wejścia jest jeszcze niższa. Montyz Dwa kolejne małe zakupy w dniu wczorajszym wyniosły 5 z puli na 666 i jeden na 660, z których oba były nieco optymistyczne. Zostałem złapany przez ogromny wolumen handlujący w dniu pierwszego Ex Div plus szybki wzrost funta i tak było Credit Suisse Myślę, że nie jest to typowe zachowanie Ex Div. Dziś rano zrobiło się lepiej z małym zakupem 651,5, tym lepiej, że na razie koniec moich wysiłków polegających na spadającym nożu. Funt teraz spada, więc sp odzyskuje trochę, ale nie ma co liczyć na nic w ciągu pięciu dni purdah ExDiv, jego wszystkie brudne interesy i nieprzewidywalne reakcje trochę przypominają życie w Prezydencie Chumps White House. Tak więc teraz jest to wstrzymanie Funduszu do następny Dzień Wyborów i Dywizji Divi. Cóż, tylko 8:25 wiem, ale do tej pory trzymałem go powyżej 650. HK obniżył się o 0,7 w ciągu nocy. Anoher mega funt 7bn straty z RBS. Trudno było znaleźć wczoraj mój stary arkusz wykupu odkupu, obejrzałam go wszędzie, ale nie mogłam go znaleźć. Przez minutę zastanawiałem się, czy nie usunęłam go z obrzydzeniem na moim wyjściu 650 - ale nie, znalazłem go w końcu w folderze, w którym nie powinienem być. Będzie umieszczał liczby w przyszłości później, a może w weekend. Jeśli jednak po prostu kupią 4 miliony akcji dziennie, to odkup będzie trwał mniej niż 28 dni, a my mieliśmy dwa z nich. Muszę przyznać, że kupiłem wczoraj BT w 331. Nie wszedłem na początku, ale obserwowałem uważnie, nie pojawiły się żadne nowe złe wieści i wygląda na to, że może nastąpić stabilna regeneracja przynajmniej do 350-360. W każdym razie myślałem, że mam punt do tego 20-30 pensów i może jakiś divis. Zobacz, jak to działa. soi Cel 1, jeśli śróddzienny, w przeciwnym razie odbędzie się. Soi Now 2 in, przejdzie do 5 wpisów. Montyz HI Eadwig Dobry post, który opisuje różnorodność motywów, strategii i obaw, które niektórzy z nich publikują na tej tablicy. Naprawdę doceniam całe spektrum postów HSBA, ponieważ nigdy nie wiadomo, kto powie coś, co sprawia, że ​​lampa błyskowa gaśnie w twojej głowie. Dla mnie publikowanie moich transakcji i idei, które za nimi stoją, jest jednocześnie wielką dyscypliną, która powstrzymuje mnie przed żartowaniem i zmusza mnie do krytycznego spojrzenia na moją strategię. Jednak tego rodzaju inwestowanie w miejscach publicznych nie jest dla wszystkich - ale nieważne, drwiny lub doping z linii bocznej są również dozwolone. Nie jesteś w stanie nas poinformować o postępie chytego szwajcarskiego buy-back, byłeś wiele pomocy przy odbiorze 1. Zgadzam się również, że wysyłanie w procentach jest rozsądne, pomaga wielu osobom. Eadwig jalopeno, cytując codzienne odgadywanie rzeczy nie jest moją filiżanką herbaty. Próbowaliśmy odgadnąć na krótką metę tutaj, biorąc pod uwagę dodatkowy katalizator odkupu i HSBA poprzedniego wykonania podczas pierwszego wykupu. Wydaje mi się, że nie było mnie w tym czasie, ale kilku z nas wytropiło wyniki w całym okresie, a przynajmniej niektóre z wysokich wzrostów HSBC między sierpniem a grudniem 2018 r. Okazały się powiązane z odkupieniem, o ile można je ocenić rzeczy. Jeśli czytasz regularnie wystarczająco dużo, poznasz kilka osobistych uwarunkowań osobistych lub celów inwestycyjnych, ale generalnie nie mogłem się z tobą zgodzić bardziej na temat bycia ostrożnym w śledzeniu działań jednostki, jeśli ich nie znasz i co starają się osiągnąć przy ich pomocy zakup - lub jak skromny jest ten zakup. Pref1 bardzo szczegółowo przedstawił swoje pomysły, Montyz SCRIP poker jest cudownie szczegółowy i był przez lata, niezależnie od tego, jest dobrze zarabiającym młodym człowiekiem i dlatego przygotował się do umieszczenia przerażających kwot (czyli 100 ze swojego portfela) w jednym koszyku akcji - który nadal daje mi czasami nieprzespane noce, jeśli nie on, i możesz śledzić wiele działań związanych z handlem soi, co jest prawdziwym poziomem dnia handlu (ale on również ma dłuższe inwestycje). Próbuję podzielić się tym, co staram się osiągnąć z ogólnymi inwestycjami w nadziei, że moje komentarze będą bardziej zrozumiałe, a inne odwzajemniają się. Wiele osób woli prywatność, lub nie można się tym przejmować lub może nie rozumieć kontekstu jest tak ważne - i nie możesz ciągle odnawiać swoich celów, dlatego mam je na swoim profilu, ale rzadko czytam inne osoby, jeśli jestem szczery i Zakładam się, że moja nie jest tak aktualna jak powinna, pomyśl o tym. (Kiedy dostaję czas Ill zaktualizuję moje raczej dziwne podejście do inwestowania, a następnie mogę skierować ludzi do mojego profilu w przyszłości, zamiast nudzić każdego, kto już to czyta, powtarzając go co kilka miesięcy). Staram się również podać wszystko w ujęciu procentowym (niezależnie od tego, czy chodzi o zyski, rozmiar mojego ogólnego portfela, jaki posiadam w magazynie, czy w transzy), ponieważ uważam, że względne kwoty liczą się, a nie rzeczywiste liczby. Jeśli mam 10 z mojego portfela zainwestowanego w HSBA (który był mi bliski w jednym punkcie zeszłego roku), jego znacząca część ma tylko jeden magazyn i nie należy go traktować w mniejszym zakresie tylko dlatego, że wynosi łącznie 99,50 funtów (w mojej opinii). Cześć inwestor jpref Inwestor, ciekawe komentarze wykonane w interesującym momencie dla tego magazynu i ogólnie dla rynków. Istnieje wiele powodów do optymizmu i obaw o sektor bankowy i ogólnie rynki w chwili rekordowej, niepewności politycznej, optymizmu ekonomicznego itp. (W ramach każdego z nich, z niezliczonymi czynnikami, z których jestem pewien). Deklarowanie zainteresowania akcją teraz. Mam duży holding, który jest długotrwały i mniejszy, który otworzyłem wczoraj. Złożę dywidendę. Próbowanie odgadywania rzeczy na co dzień nie jest moją filiżanką herbaty. To dlatego bardzo podziwiam Soi (więcej transakcji zostało tutaj zamkniętych wczoraj). Oczywiście, biorąc pod uwagę, że każdy z nas ma swoje własne podejście, oznacza to, że każdy nabywca musi mieć przekonanie, że cena woli idzie we właściwym kierunku, niezależnie od tego, czy będzie krótka czy długa, chociaż czasami to przekonanie może być dość słabe, w wydana kwota byłaby prawdopodobnie stosunkowo skromna. Poglądy innych ludów są interesujące, ale wszyscy tworzymy własne umysły oparte na własnych myślach. Opieranie się na poważnych wydatkach i ryzyku wynikającym z poglądów kogokolwiek na tych tablicach nie może być dobrym pomysłem. Nigdy nie wiesz, jaka jest ogólna sytuacja finansowa tych osób. Nie możemy przewidzieć, co przyniesie jutro. Kto może Tak jak mówisz Pref, dzień nie trwał tak długo, jak się spodziewano, a perspektywa jest cudowną rzeczą. Ale zobaczmy, co przynoszą nadchodzące dni. Wygląda na to, że masz plan B. Miejmy nadzieję, że nie musisz się do tego uciekać, ale dobrze, że go masz. Z góry przepraszamy za wszelkie literówki. Monty, quotJak wiele akcji zostanie odkupionych przez Credit Suisse po tej cenie Dzisiaj niewiele z wyniku Ex Div na 666 (nieobsługiwana cena) po wynikach Q4. Podejrzewam, że właśnie odpowiedziałeś na własne pytanie. Tym razem tęskniłem za łodzią. bardzo denerwujące po całej pracy wykonanej wcześniej. Jest to jednak życie amatora, zwłaszcza, że ​​nie ma kontroli nad swoim czasem. Powodzenia wszystkim, którzy mają na pokładzie. W tym dywidenda, oczekuję, że wszyscy będą w dobrej formie. W rzeczywistości, bacznie go obserwuję, jeśli jestem zaangażowany i być może ołówek w dniu sprzedaży wokół daty płatności tej divi, pomyśl o tym. Nie tylko zaczęli z większą liczbą akcji, ale także cena akcji jest znacznie wyższa. pound28m spędził wczoraj, Total Buy tylko 800m. To tylko około 6 tygodni. Montyz Hi Pref Dobrze widzieć cię z powrotem w boju. Podejrzewam, że HSBC chciałby zatrzymać pokrywkę na sp przez następne pięć dni, a w tej chwili rosnący Sterling pomaga to zrobić. Ciekawe będzie także obserwowanie zachowania Credit Suisse w tym czasie, trochę mniej hamowanego niż Goldman. Jednak tym razem będziemy musieli baczniej obserwować wielkość zakupów i akumulację kosztów dolara. Czy jesteście gotowi, żeby mieć na oku? Powinniśmy być nieco łatwiejsi, jeśli zaczniemy od początku. Myślę, że powrót do wczoraj, zanim warunki Buy-back stały się jasne, byłoby ryzykiem, więc 673 trochę później w Dzień zrobił dla mnie i właśnie dostałem się pod drutu Divi PS niezależnie od tego, co tu robisz - myślałem, że kupiłeś jacht Program Buy Back będzie wspierał każdą wyprzedaż, a HSBC powinien zobaczyć nowe wzloty na łagodnym, ciepłym wietrze tutaj IMHO w marcu, kwiecień :-) Tak, ai późnie wspaniały I za dużo kupiłbym dziś rano po wyższej cenie niż ty, ale trzymam dłuższy okres. Po wczoraj naprawdę musiałem zdecydować, czy chcę być w tym magazynie, czy nie. Zdecydowałem, że chcę być, więc zmieniłem zamówienie na zakup, aby kupić na poziomie 665 i kupić w cenie otwarcia 662,4 dziś rano. Bardzo wkurzony na siebie za to, że nie kupiłam wczoraj na tym samym poziomie, a więc brakowało mi dywidendy w wysokości 16 pensów. Grrrrr - ale nikt nie ponosi winy, oprócz mnie. Mam nadzieję, że wrócą do 700 i oddadzą mi solidną 6 dywidend. Nie tak dobrze jak dzisiaj, ale mam nadzieję, że pójdą później. Montyz Właśnie odkupił kolejne 13 w 664 Ex Div. Ile akcji będzie odkupić Credit Suisse po tej cenie dziś Nie wiele z spadku z Ex Div na 666 (nieobsługiwana cena) po wynikach Q4. Na szczęście, 75 z HSBA Pot funduszy otrzyma swój Divi dźwięk pieniędzy 664 xd za pomocą CFD. Montyz Goldman - kupione grzbiety z potrzaskami Wygląda na to, że w tym roku wystąpiły pewne istotne różnice między zachowaniem odkupu HSBC i Goldman a HSBC i Credit Suisse. Pierwszy komunikat SE, opublikowany wczoraj, brzmiał: 145 Celem odkupu jest obniżenie wartości akcji zwykłych HSBC146s146. Drugi komunikat SE potwierdził, że akcje są: 146 zapłacone za anulowanie146. W przeciwieństwie do Goldman146, rozpoczynając od bardzo wstępnego programu, Credit Suisse odkupił wczoraj 4,1 miliona akcji. Wygląda więc na to, że taktyki manipulacji cenami Goldman146 zostały zredukowane146 i że nie będzie więcej akcji w skarbcu. To sprawia, że ​​zastanawiasz się, co stanie się z ponad 300 milionami, które utknęły w zawieszeniu w chwili, w której prawdopodobnie zostaną teraz anulowane wraz z nowymi udziałami odkupu, co przyniesie korzyści wszystkim akcjonariuszom poprzez zmniejszenie ich rozcieńczenia. Wydajność Goldman146 w przeszłości musiała potargować wiele regulatorowych monet 46 USD stopa 10 za brytyjskie i międzynarodowe transakcje funt5 częsta stawka przedsiębiorcy 100 rabat na wszystkie dochody i prowizje, które otrzymujemy z twoich funduszy Przejdź do nas teraz (dowiedz się dlaczego) Otwórz zakład spread bettingCFDFX Konkurencyjne ceny i ciasne spready Dostępne w Internecie, na komputerze stacjonarnym i mobilnym Zaawansowane narzędzia i indywidualne wsparcie Przejdź do nas teraz (dowiedz się dlaczego) Otwórz bezpłatne konto badań Stwórz listę obserwowanych portfeli Subskrybuj powiadomienia o nowościach i cenach Weź udział w naszej aktywnej dyskusji deski

No comments:

Post a Comment