Wednesday 15 November 2017

Link do pobrania zaimplementowany w systemie forex hacked


Forex Hacked Pro Forex Hacked Pro Forex Expert Advisor New Forex Hacked Pro jest wielowalutowy i teraz może być używany jednocześnie na dziewięciu parach walutowych (zobacz charakterystykę poniżej). Forex Hacked Pro działa przy użyciu metody martingale, ale wejścia na rynek są dokonywane przez trzy strategie skalpowania, które zwiększają prawdopodobieństwo dokładnych danych wejściowych i zmniejszają potencjalne zagrożenie ze zwykłego handlu dzięki metodzie Martina Gale'a. charakterystyka platformy Forex Hacked Pro: Metatrader4 Pary walutowe: EURUSD, GBPUSD, EURCHF, USDCHF, EURJPY, USDJPY, EURGBP, AUDUSD, USDCAD Czas transakcji: Przez całą dobę Termin: H1 Zalecany broker: Alpari (Rodzaj konta: nano. mt4) Backtest of Forex Hacked Pro EURUSD 2009-2017 Ustawienia domyślne GBPUSD 2009-2017 Ustawienia domyślne USDCHF 2009-2017 Ustawienia domyślne AUDUSD 2009-2017 Ustawienia domyślne USDCAD 2009-2017 Ustawienia domyślne Naturalnie, historia testów dla Forex Hacked Pro wykonywana dla każdej pary osobno. Ale w prawdziwym handlu deweloperzy zalecają instalację EA z zalecanymi zestawami ustawień (zestaw plików) dla wszystkich dziewięciu par, aby w ten sposób zdywersyfikować ryzyko. Oczywiście ma to jakiś sens, ponieważ duże momenty nie pojawiają się jednocześnie na kilku parach, co wyraźnie widać na backtestach wykresów. Forex Hacked Pro działa przy użyciu metody martingale i dlatego jest bardzo niebezpieczny i może doprowadzić do całkowitej utraty depozytu. Ale z osiągniętym w odpowiednim czasie zyskiem z wypłat, może być całkiem opłacalne. Terminowe wycofywanie zysków z początkowego depozytu automatycznie czyni z Forex Hacked Pro break-even. Bardzo ważne Dla sprawnego działania Forex Hacked Pro powinien używać serwera VPS Forex VPS W archiwum ForexHackedPro. rar: Bezpłatne pobieranie Forex Hacked Pro Proszę czekać, przygotujemy twoją linkForex Hacked Pro wielowalutowy Forex Expert Advisor Forex Hacked Pro Nowy Forex Hacked Pro jest wielowalutowy i teraz może być używany jednocześnie na dziewięciu parach walutowych (patrz charakterystyka poniżej). Forex Hacked Pro działa przy użyciu metody martingale, ale wejścia na rynek są dokonywane przez trzy strategie skalpowania, które zwiększają prawdopodobieństwo dokładnych danych wejściowych i zmniejszają potencjalne zagrożenie ze zwykłego handlu dzięki metodzie Martina Gale'a. charakterystyka Forex Hacked Pro Forex Hacked Pro 48.21 KB Platforma: Metatrader4 Pary walutowe: EURUSD, GBPUSD, EURCHF, USDCHF, EURJPY, USDJPY, EURGBP, AUDUSD, USDCAD Czas transakcji: Przez całą dobę Ramy czasowe: H1 Zalecany broker: Alpari Naturalnie, testowanie Historia dla Forex Hacked Pro wykonywana dla każdej pary osobno. Ale w prawdziwym handlu deweloperzy zalecają instalację EA z zalecanymi zestawami ustawień (zestaw plików) dla wszystkich dziewięciu par, aby w ten sposób zdywersyfikować ryzyko. Oczywiście ma to jakiś sens, ponieważ duże momenty nie pojawiają się jednocześnie na kilku parach, co wyraźnie widać na backtestach wykresów. Forex Hacked Pro działa przy użyciu metody martingale i dlatego jest bardzo niebezpieczny i może doprowadzić do całkowitej utraty depozytu. Ale z osiągniętym w odpowiednim czasie zyskiem z wypłat, może być całkiem opłacalne. Terminowe wycofywanie zysków z początkowego depozytu automatycznie czyni z Forex Hacked Pro break-even. W archiwum ForexHackedPro. rar: Wyniki (1000 zmieniono na 35 000) Ustawienia niestandardowe (Dołącz do sekcji VIP, aby uzyskać do nich dostęp) Uwaga: Niestety mój broker ma limit 500 transakcji. Oznacza to, że MT4Live traci śledzenie całej starszej historii handlowej, co powoduje, że zestawienie jest niekompletne, co prowadzi do pomieszania wykresów equity, które zobaczysz. Saldo, które widzisz na powyższym obrazku, jest tym, na co konto aktualnie ma do czynienia z oryginalnego 1000 punktu początkowego. Tak więc That8217s 35 000,00 zyskuje na 1000 koncie w nieco ponad rok. Siła tego robota nie może być argumentowana. I8217 ma więcej kont testowych w pracy z nowymi ustawieniami i nowe pary, więc sprawdzaj ponownie. Licencja Forex Hacked Pro Oficjalne Konto na Prawdziwe Pieniądze: 2000 Konto Micro ECNSTP działające przy dźwigni 1: 500 Te testy powinny być celem, jeśli chodzi o bezpieczne długoterminowe zyski. Ustawienia dla każdego konta są dostępne, gdy tylko staną się członkami Hacked na rynku Forex. 99 Backtesty jakościowe Jeden z nielicznych systemów tego rodzaju, który może wykazać się dochodowymi 5-letnimi testami wstecznymi przy 99 jakości modelowania we wszystkich głównych parach. Wniosek To jest bestia z EA, która choć może być zabawna w użyciu, powinna być używana z rozwagą. Chociaż nie będę miał problemu z uruchomieniem tego na żywo, będę to robić z niskim ryzykiem i co miesiąc wycofuję swoje zyski. Polecam wszystkim robić to samo, jeśli handlujesz tym koncertem. Rozpocznij zabawę Pamiętaj, że w ForexFBI zachęcamy naszych użytkowników do swobodnego komentowania swoich doświadczeń z tym produktem, w tym wyników, strategii, problemów i innych. Proszę, nie wahaj się zostawić komentarza lub zadać pytanie. 15 Off Kupon (kończy się w 48 godzin) Forex Hacked jest platformą opartą na członkostwie. Dlatego musisz założyć konto na swoim amencyjnym zapleczu, a po utworzeniu konta przekieruje Cię ono do formularza zamówienia regnów. Gdy płatność zostanie ukończona, aktywacja konta potrwa od 10 minut do 3 godzin. W tym momencie będziesz mógł pobrać dowolną wersję EA i dodać swój numer konta brokera forex do swojego profilu, ponieważ EA będzie powiązany z twoim członkostwem do celów uwierzytelniania. Strategia Forex Hacked wykorzystuje jako strategię główną formę doule-sided martingale, jednocześnie stosując hedging i break-out jako formę ochrony przed dużymi stratami. Więc bez względu na to, co zrobisz, kiedy przyłączysz ją do wykresu, będzie zarabiać pieniądze, a to tylko kwestia kontrolowania losowania. Zapraszam do lektury niektórych z setek komentarzy na temat hakowania na Forex, ustawień i strategii. Gorąco polecam uruchamianie tego robota na vpsie forex, aby uzyskać najlepsze wyniki, ponieważ bardzo często handluje. Możesz zobaczyć naszą pełną recenzję porównawczą vps vps tutaj. Poleceni brokerzy Forex Hacked nie będzie działał poprawnie na brokerów regulowanych przez NFA, ale będzie działał na wszystkich innych, niezależnie od tego, czy zawiera 4 lub 5 cyfr i ECN, czy też nie. FX Open jest świetnym brokerem do uruchamiania tego rodzaju EA, bardzo polecam go dla mikro kont. Wniosek Forex Hacked jest bardzo potężnym EA, ale może być też bardzo niebezpieczny, jeśli staniesz się zbyt chciwy. Może podwoić swój rozmiar konta w mniej niż tydzień, ale ma szansę na uzyskanie wezwania do uzupełnienia depozytu, jeśli rynki pójdą bardzo źle i będziesz mieć ustawienia wysokiego ryzyka. Jest wielu użytkowników, którzy korzystają z ustawień o umiarkowanym ryzyku i podwajają swój kapitał w ciągu 1-2 tygodni, a następnie zamykają wszystkie otwarte transakcje, gdy otwarty PL jest znaczący, i wycofują swoje zarobki i zaczynają od nowa. Świetna strategia do wykorzystania z tym potężnym EA. Bezpieczne zakupy YES Forex Hacked został zatwierdzony do zakupu w oparciu o ogólny potencjał zysku i gwarantowane zyski, o ile ryzyko jest utrzymywane pod kontrolą. Forex Hacked Rating 22 czerwca 2017 o 10:13 - Jest to dobry EA, ale nie powinieneś polegać na tym 100, dla mnie pracuję na 3 parach walutowych, które są USDCHF, EURUSD i GBPUSD ,, Moja technika to: Jeśli moje saldo wynosi 1000, wielkość partii będzie wynosić 0,01, jeśli jest to 2000, wielkość partii wyniesie 0,02, a gdy zysk osiągnie 5-8, wszystkie transakcje zostaną zamknięte ręcznie. następnie ponownie otwórz EA. Nie zakładam konta mniej niż 2000, a kiedy jest 2000, pracuję na 1000, to musi istnieć kapitał, aby ominąć marginalne połączenie To jest moje doświadczenie. Mam nadzieję, że również podzielę się z tobą doświadczeniem. Używam podobnej strategii, która działa już dobrze od kilku lat, świetnie jest słyszeć innych dzielących ten sam sukces. Witaj, Joe. Cześć Joe Czy mógłbyś konkretnie doradzić gdzie właściwie powinienem umieścić exe. i zestaw. plik SZEŚĆ nowa wersja mt4 600 to prawie wszystko w mq4. format thnks. Tallinex ECN-Micro, z 1: 400. Nie najlepszy spread (prawdopodobnie najgorszy), ale masz rację. lub skorzystaj z dźwigni FX Choice Pro 1: 200. Jedyne skargi, które mam z FX Choice, to fakt, że są one nieuregulowane poza Belize i posiadają bank Łotwy. wzmacniają brak metody finansowania kart kredytowych dla klientów z USA. Od pewnego czasu obiecywali nowy sposób wykorzystania płatności za pomocą kredytu. Przewód to jedyna droga. Możesz spróbować ForexBroker inc. ale, szczerze mówiąc, byłbym nieufny wobec każdego brokera oferującego 100 premii. Plus stronie jest to, że oferują 1: 500 skwiercze. Co więcej, ForexFS oferuje najgorszy spread z 1: 400, ale akceptuje klientów z USA. Położony poza Sidney, Aus prowadzony przez Chińczyków. Czy Forex Hacked Pro działa dobrze z Alpari Każde doświadczenie zostanie docenione. FIFO jest obsługiwany na zapleczu, ale nadal nie masz wzmacniacza możliwości zabezpieczenia są znacznie upośledzone na marginesie. Z pełną siłą DoddFrank w tym roku, zajrzę do ILQ przez IB z nic poniżej 8220b8221 sufiksu lub ewentualnie 8220a 8221 najlepszy kanał instytucjonalny ECN z dobrze skapitalizowanym kontem. Wcześniejsze dane historyczne Alpari wykorzystano do backtestu EA teraz wydaje się, że Dukascopy tick jest preferowany, dla niektórych, ale nie widzę żadnych korzyści z Alpari więcej imho. I NIEZALEŻNIE od tego, co ci mówią, weryfikacja tożsamości eksperta może spowodować, że uzyskasz twarde zapytanie o swoją zdolność kredytową pod warunkiem, że wyraziłeś na to zgodę. Axitrader to kolejna sztuczka IlQ, ale nie ma konta ECN i może handlować przeciwko twoim pozycjom. Czy ktokolwiek może mi powiedzieć, jakie są konsekwencje posiadania przez amerykańskiego obywatela zagranicznego konta forex. Czy ktokolwiek z państwa USA zgłosi podatki, czy nie. Nie mogę znaleźć, jakie są konsekwencje. Dziękuję cześć Kelm, Dziękuję za twoją odpowiedź, która jest całkiem uspokajająca. Proszę, powiedz mi, jakich ustawień używasz i jaki poziom ryzyka jest podejmowany dla tego roi. Także który broker używasz Użyłem Instaforex dla normalnego forex zhackowanego jak rok temu. To działało dobrze przez miesiąc i nagle wszystko poszło źle. Zauważyłem, że moje transakcje prawie osiągną zysk i nagłe zmiany rynkowe. Poślizg po pewnym czasie również był straszny. Straciłem wszystkie pieniądze. Mam zamiar dostać się do ex-hacked pro, więc potrzebował twojej pomocy z wcześniejszych pytań. Tai, gram trochę z ustawieniami i do tej pory tylko w Pro. Zasadniczo uważam, że I8217ve utrzymywał to tak długo bez dużych strat, ponieważ handluję małymi partiami tylko 0,01 8211 0,1, Max settiing, którego używam, to tylko 2 na system i zawsze mam dużo równowagi. wypróbowałem kilka demówek brokerów, które jak do tej pory najlepiej były GCMFX. good lluck, kelm Zwracam uwagę, że w wersji 2.5 funkcja trendowania jest zalecana w domyślnych ustawieniach wysokiego ryzyka (45, 31, 1,8 boostera), ale nie wspomina się o ustawieniu niskiego ryzyka (booster 45, 31, 1,7). każda osoba korzystająca z funkcji z FXOpen Minimalna strata to 10 pipsów. Przeprosiny, jeśli to już zostało omówione. Przejrzałem forum i nie mogłem znaleźć żadnej wzmianki na ten temat. Czy możesz podać mi link, abym mógł dołączyć do VIP-a. Chciałbym uzyskać informacje na temat ustawień Forexhacked EA made35000 w ciągu jednego roku. Na stronie internetowej po kliknięciu opcji dołącz do VIP-a, nie ma sekcji do przyłączenia się, wystarczy wpisać hasło. Cześć {Hi} Guys Z powodzeniem pobrałem forexhacked. I wtedy przymocowuję to do charts. Na każdym wykresie to mówi załadowane z powodzeniem. I czekałem przez 2 tygodnie. bez handlu. Ponownie zainstalowałem wszystko ponownie i odkryłem, że mimo że na wykresie jest napisane, że ostatni blok wyskakujący nie wydaje się być połączony z serwerem. Ktoś może pomóc. Używam Windows 7 8211 Ultimate Dziękujemy. Witaj, jestem bardzo nowy w FX Hacked i próbuję na małym (400) koncie demo. Wiem, że mój broker akceptuje mikropozycje, ponieważ mogę zrobić rozkaz ręczny używając 0.01. Jednak kiedy dołączam EA do wykresu, nie tylko odbiera on opcję kliknięcia prawym przyciskiem myszy, aby umieścić handel ręczny, w dzienniku pojawia się 8220nieważny rozmiar size82308221 Jedynym sposobem na pozbycie się tej wiadomości jest posiadanie wielkość partii 0,05. Proszę o pomoc Czy ktoś może udzielić mi porady dotyczącej korzystania z funkcji istoploss w mojej sytuacji. Używam Micro Account z 1000 uruchomieniem na wielu wykresach. Zarządzam transakcjami tak, aby zamknąć lewe pozycje z możliwą do opanowania stratą, bo gdy mnie nie ma, domyślna strata 300 pipsów to sposób na długi czas8230 Jeśli para została zbyt daleko, tylko kilka z nich może dmuchnąć konto w górę. Czy ktokolwiek może sugerować lepszą general stop loss, biorąc pod uwagę, że skoki wiadomości mogą często wynosić 100-150 pipsów. Dzięki. Zhackowany Forex jest bardzo opłacalnym i bardzo ryzykownym martingale EA8217, powinieneś znać odpowiednie ustawienie, aby go uruchomić, inaczej stracisz wszystko. Początkowo rozbiłem moje konto na żywo, a następnie testowałem je zbyt wiele razy z różnymi parami iz innym ustawieniem, teraz otrzymałem imponujący wynik, bez awarii, zaczynając od 500 USD (od 2003 do 2017 roku). a teraz zastosowałem go ponownie na moim koncie na żywo. 8220Forex zhakował odpowiednie ustawienie i parował 8221, bo inaczej stracisz wszystko. Przepraszam, kolejne niepokojące pytanie dla mnie, ale myślę, że jest to istotne dla wielu osób: Pytanie 1: Jeśli mam na przykład dźwignię 1: 300, i jeśli I8217m handluję tym EA lub jakimkolwiek innym podczas krachu na rynku, jak ten w 2007 lub we wrześniu 2001 r., Który wstrząsnął rynkiem, skończyłbym z powodu 300-krotności mojej wartości funduszu wobec brokera Jakie są szanse na to? Pytanie 2: Czy nie jest bezpieczniej i lepiej handlować tym EA na 1: 1? Wykorzystaj i zaprogramuj EA, aby nie otwierać transakcji, gdy używanych jest więcej niż 70 funduszy. Dziękuję za poświęcony czas, by pomóc mi rozwiązać ten dylemat. Nie ma możliwości wymiany forex bez użycia dźwigni, bo jeśli nie, będziesz potrzebował aż 100 000. wymienić 1 lot i 10 000 na 0,1 części. Niezależnie od tego, co się stanie, pośrednik nie straci swoich pieniędzy. System został zaprojektowany, aby zamknąć wszystkie otwarte transakcje, gdy wypłata osiągnie określony poziom bez jedzenia do funduszy brokerów. Zapoznaj się z instrukcją, uważam, że jest to ustawienie, które możesz zastosować, aby uniknąć otwarcia dodatkowych transakcji EA po osiągnięciu zestawu środków. Mogę zaświadczyć, że EA działa dobrze, jeśli dobrze go skonfigurujesz. Jestem Tony. Czy możesz wskazać mi, gdzie mogę znaleźć ustawienie wspomniane w podręczniku Forex Hacked. Jestem początkującym początkującym nowo. Czy istnieją inne dobre EA, takie jak Forex Hacked, które możesz polecić. Miłego kumpla na dzień. Cześć Taiye i wszyscy, właśnie kupiłem członkostwo FH kilka minut temu, ale I8217m jest naprawdę nowy. Czy chciałbyś mi udostępnić to, co jest właściwym ustawieniem dla tego EA do pracy? Używam obecnie GoTrader MT4 na koncie demo. Mam zamiar przetestować go na 1 miesiąc przed otwarciem prawdziwego konta z GoTrader. Bardzo doceniam twoją pomoc. Ale to było w Profiforex 4digit non Nfa, 500 dźwigni. Pomyśl, dlaczego to wymazanie. To jedyne miejsce, w którym obywatel USA może pójść bez żadnych zasad NFA. Zaatakowany przez forex. Słyszałem, że 5-cyfrowy broker osiąga lepsze wyniki niż 4 cyfry. Znalazłem Profifoex, który wymazał wiele moich strategii, gdy 5-cyfrowy Nfa zasłużył na tak, 50 to niskie zyski82. jak forex GFT. Myślę też, że dźwignia ma duże znaczenie. Moje inne strategie zapisują mi, że I8217m handluje pod 100 lagerem, więc będą one dla mnie mniej handlujące, więc nie wyrzucam mojego konta. Czy Forex Hacked aktywnie zmienia transakcje. Na przykład, czy zmienia on takeprofit kiedykolwiek poza sposobem wyznaczania trendów i czy kiedykolwiek zamknie zamówienie bez zamówienia trafiającego w zysk? Zastanawiam się nad tym, ponieważ hedging może być dobrze i dobrze, jeśli uruchomisz EA, gdy jesteś w środku Jeśli jednak nie, możesz uzyskać straty dużo, jeśli transakcja będzie o wiele wyższa niż punkt wejścia lub niższy. yoom4a, naprawdę nie sądzę, że hacked ma system breakout jako taki. Wydaje się, że posiada wewnętrzny filtr średniej ruchomej w celu określenia pierwszej intialnej transakcji (osobiście uważam, że czasami przeszkadza, ale może być przesłonięty przez zmianę ram czasowych aż do pierwszego handlu.) I8217 testowałem i handlowałem tym EA od grudzień 2017. Myślę, że to niesamowite narzędzie, jeśli zostanie użyte jako takie. Może być używany jako scalper lub robot pozycjonujący. Zauważyłem, że przy ustawieniach domyślnych istnieje większy potencjał dmuchania kontem, gdy od czasu do czasu dochodzi do 200-300 pików pip. Jest to spowodowane tradycją mingu. Na przykład w ciągu ostatnich kilku miesięcy EurAud odnotowuje tendencję spadkową. Moim zdaniem możesz wyeliminować potencjalne duże wypłaty, tylko pozwalając na SPRZEDAŻ. Również dla GBPUSD I tylko SPRZEDAM. W tej chwili szukam gbpusd, aby powrócić w górę do około 1,57 obszarów, patrz 18 lipca (główny poziom oporu na wykresie 4 godz.). Następnie czekam na prosty wskaźnik (np. 513 MA crossover itp.), Aby pokazać 4-godzinny swing zaczynający się na minus. Potem pozwoliłem się włamać za darmo, by zrobić to samo. To jest moja strategia handlowania pozycjami. Zaczynam od wielkości .01 (za 2k na koncie) pip starter 50 odbierz zysk 150 doładowania 1.01 (otwiera kolejne transakcje o tej samej wielkości co pierwsza transakcja, zmniejsza to szanse na miażdżący obrót) Maksymalnie 5 transakcji. Nadążaj za trendami Prawdziwe. Trigger 10. TrendPips 20 Trend Stoploss 100. Sekret polega na tym, aby umożliwić Hackedowi przeprowadzanie transakcji do momentu osiągnięcia zysku lub w pobliżu 1,53, a następnie wyłączyć ADPISÓW EKSPERTÓW na pasku narzędzi i zamknąć wszystkie transakcje. Następnie poczekaj na powrót z powrotem w kierunku 1,57 i zrób to ponownie. Tak czy inaczej handluję z hackowanymi. Cześć GMH Forex, wydajesz się rozumieć to EA bardzo dobrze. Kupiłem EA kilka dni temu, ale nie rozumiem jego pełnego (lub pół) działania. Czy możesz być tak uprzejmy, aby wysłać mi maila lub na blogu wyjaśnić dokładną pracę EA 8211, która jest, kiedy i co robi na jakich etapach, i znaczenie wszystkich tych i ktoś wspomniał o arkuszu kalkulacyjnym 8211 Jak mogę obliczyć Drawdown itp., aby określić Pip Start lub Kapitał wymagany dla 0,1 Pip start Wszyscy boimy się po prostu tracić nasze pieniądze w ONE Trade8230potrzebujcie pomocy. Być może instrukcje instalacji i ustawień są zbyt nieprecyzyjne. Mój e-mail: boardwalktradingtelkomsa Witaj, z Trendem zniżek w GBP i Eur, jakie są średnie zarobki Pipa miesięcznie, powiedzmy w ciągu ostatnich 6 miesięcy Chcesz się tylko przekonać, czy jesteś zbyt konserwatywny w kwestii wzmacniacza pip, czy to ze względu na rozmiar konta PS 80 i TP 100 jest bardzo dobry (0,01 lota na 1000), ale 2.5 Booster usunie Cię po piątej pozycji sprzedaży lub kupna. Mój wzmacniacz ma 1,6 i ma otwartych 6 pozycji sprzedaży. Przesunięcie sztabki do 40, gdy cena osiągnęła 1,63 na GU. Mam 9 zleceń typu "kupno" w parametrze EA, ale teraz I8217m myśli o zmianie wielkości partii na .01 za każde 1500 zamiast 1000. Chcę być w tym przez długi czas. heloo wszyscy. Nigdy nie używałem robota Forex, czy ktoś może mi powiedzieć. jeśli chcę handlować tylko długim bokiem przez określony czas z robotem (jak hakowany forex lub turbo), to jakie będą ustawienia lub jeśli chcę wymienić tylko krótki bok na następne 24 godziny lub 48 godzin. jak mogę to zrobić. czy jest jakiś rodzaj ustawień w robocie, albo będą wymieniać obie strony. Możesz, i możesz ustawić to w parametrach robota po załadowaniu go na twój mt4. Jednak nie poleciłbym tego. Sposób, w jaki ten robot handluje, jest bardziej korzystny, jeśli handlujesz obie strony rynku, zarówno krótkie, jak i długie. Używam FH od sierpnia 2017 r. I dobrze sobie radziłem z obiema stronami. Najważniejszym aspektem handlu i używania robota jest dobry menedżer pieniędzy, upewniając się, że po otwarciu wszystkich pozycji masz wystarczającą ilość marży procentowej, aby uniknąć wezwania do uzupełnienia depozytu i poczekać, aż trend się skoryguje.

No comments:

Post a Comment